Auguri a tutti voi, padri consapevoli e nona tutti i "colleghi" papà del Forum!!![]()
TEMA: Festa del papà.
Caro papà, mi sento di dirti grassie.
Grassie parchè mi ai messo al mondo. Anca se la mama dice che è stata lei a fare tuta la fadiga, ma io so che sensa il tuo contributo di 3 minuti doccia compresa, io no sarei nato.
Grassie parchè ieri sera anca se c’era la partita dela Juve sei stato con me: sono stati i 15 minuti di intervalo più beli dela mia vita.
Grassie parchè tu lavori ogni giorno dale 8 ale 18 pa portare casa i schei per me e la mama. No mi è chiaro poi parchè torni casa ale 20 che spussi da aperol e fumo, con le fregoe di Amica Chips sulla felpa… ma no importa.
Grassie papà, parchè mi fai cressere: lavarti la machina ogni sabo matina invezze di ndare scuola pa ciapare 4 euro l’ora, mi sta iutando a capire come che sarà il mio futuro: sotopagato, in nero e da ignorante. Ma el paron gavarà ea machina perfeta!
Grassie papà, parchè ogni tanto mi fai giocare col tuo telefonino.
Scusa ancora se ieri giocando ho schiciato un botone e ho visto quel video della infermiera sensa camice che scivolando è caduta sopra quel giovane paziente che era steso nel letino da visite. Mama mia che urli, chissà quanto male puareta… tasi che erano in ospedale, ed è rivato anca il chirurgo.
Da li no ho più visto parchè la mama mi ha tirato via il telefono. Speriamo che l’intervento sippia andato bene!
Grassie papà, parchè anche quando ti incassi con me e tiri la boca sai usare parole poetiche come: “mare”, “correre”, “volare”.
Preferisco pensarle singole che no unite nela tua tipica frase: “Inissia correre da to mare, o co na peàda te fasso volare”.
Beh insoma, grassie papà parchè ci sei senpre.
Sei un bon omo. No sei perfeto, ma no lo è nissuno. E a me mi vai bene così… se magari femo 5 euro l’ora al posto di 4, mellio ancora!
Auguri papà!
PS - se il nonno ti manda anca la seconda parte del video, fami savere come stanno il toso e l’infermiera!
cocis - 3 ore fa
Carloantonio70 - 1 giorno fa
quicktake - 3 anni fa
Suby01 - 11 mesi fa